به قول وردپرس، سلام دنیا!

سلام! خوشحالم بالاخره وبلاگ من هم راه افتاد ( منظورم روزنوشت هست )! اگر خدا بهم لطف کنه و عمر اضافی بده، اینجا برای شما از نکات ظریف و تجربه های ناب علوم مرتبط با کامپیوتر صحبت می کنم، خوشحال میشم، با نظراتتون منو برای ادامه کار دلگرم کنید. اصلا من گفتم کی هستم؟ اگه نمیدونید یه سری به پونیشا بزنید، اونجا یه چند نفری منو میشناسند. من حسین اصلانی، مدیر ارشد و راهبر پروژه های نرم افزاری و معمار راه حل ها هستم؛ ده سالی میشه که در زمینه های کار آفرینی و کسب و کار، روانشناسی و موفقیت و فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کنم؛ از این که می تونم اینجا تجاربم را در اختیار شما بگذارم فوق العاده خوشحالم! 

هر روز منتظر یک یک نکته جدید باشید!

حسین اصلانی

حسین اصلانی

حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران

نظر (۱۴)

wave
  • پیام غدیر ...

    پیام غدیر ...

    ۱۵ شهریور ۹۶، ۱۲:۲۷

    تبریک به لب ز ره منادی آمد
    که ایّام سرور و فصل شادی آمد
    یعنی علی النقی امام هادی
    با علم رضا، جود جوادی آمد
    ولادت امام هادی علیه السلام مبارک باد

  • سمیه لاریمی

    سمیه لاریمی

    ۱۳ شهریور ۹۶، ۲۳:۱۲

    سلام.
    باعث افتخاره از تجربه های فرد موفقی مثل شما استفاده کنیم.

  • 🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸

    🌸🌸 سَـمَـــر 🌸🌸

    ۷ شهریور ۹۶، ۱۴:۳۷

    هرچی میکشم ازین علوم کامپیوتره -_-

  • مُحَمَّد جَعفَرپور :)

    مُحَمَّد جَعفَرپور :)

    ۲۸ مرداد ۹۶، ۱۶:۰۳

    موفق باشی داداش :)

  • .. محمد ..

    .. محمد ..

    ۲۰ مرداد ۹۶، ۱۴:۱۸

    از شخصیتتون خوشم اومد..
    با افتخار دنبال شدید. ممنون میشم شما هم منو دنبال کنید.

    با افتخار دنبال شدید. ممنون میشم شما هم منو دنبال کنی

    برگرفته شده از وبلاگ aziwrite.blog.ir
    با افتخار دنبال شدید. ممنون میشم شما هم منو دنبال کنی

    برگرفته شده از وبلاگ aziwrite.blog.ir

  • .. محمد ..

    حسین اصلانی

    ۲۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۵۲

    لطف دارید شما
    براتون آروزی موفقیت می کنم

  • سیدرضا میرمحمدی

    سیدرضا میرمحمدی

    ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۵:۴۷

    لایک...

  • علیرضا پورحقیق

    علیرضا پورحقیق

    ۷ مرداد ۹۶، ۲۳:۲۴

    سلام, دیگه بادنیا کاری نداری؟ همین یه سلام و خلاص؟

  • علیرضا پورحقیق

    حسین اصلانی

    ۷ مرداد ۹۶، ۲۳:۲۹

    سلام دنیا, یه پست دیگه دارم باهات

    اندکی صبر سحر نزدیک است.
    با تشکر از شما اقای پور حقیق که اینقدر عالی مزاح می کنید

  • محمد

    محمد

    ۳ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۶

    درود بر شما یار و همراه همیشگی

  • محمد

    حسین اصلانی

    ۳ مرداد ۹۶، ۱۹:۱۷

    سلام و درود بر تو محمد جان

  • صادق پیشرو

    صادق پیشرو

    ۳ مرداد ۹۶، ۱۸:۴۸

    سلام دنیا رو خوب امدی, خدا کنه همیشه سالم باشید

  • صادق پیشرو

    حسین اصلانی

    ۳ مرداد ۹۶، ۱۹:۰۵

    ممنونم صادق جان

  • Mohsen

    Mohsen

    ۲ مرداد ۹۶، ۲۰:۳۱

    عالی...

    انشاءالله روز به روز به موفقیت های شما و تیمتون اضافه شود ....

  • Mohsen

    حسین اصلانی

    ۲ مرداد ۹۶، ۲۳:۱۵

    سلام, ممنونم از شما دوست عزیز

  • رضا دادگر

    رضا دادگر

    ۲ مرداد ۹۶، ۱۶:۵۵

    سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز

    خوشحالم که بالاخره شما هم تصمیم گرفتید تجارب خودتون را به سبک شیرین خودتون منتشر کنید
    استاد دیگه دوره های شما در لرن فایلز منتشر نمیشه؟
    موضوعاتی که راجع بهش صحبت می کنید چی هست؟

  • رضا دادگر

    حسین اصلانی

    ۲ مرداد ۹۶، ۲۳:۱۸

    سلام و عرض ادب


    از لطف شما ممنونم, خیر فعلا دوره ایی در اکادمی لرن فایلز ندارم... ان شاءالله به زودی...
    لیست دسته بندی ها را در پست بعدی منتشر می کنم,
    موفق و پیروز باشید

  • امتداد

    امتداد

    ۲ مرداد ۹۶، ۱۶:۵۲

    سلام خدا قوت ......

    بی صبرانه منتظر نوشته هاتون هستیم

  • امتداد

    حسین اصلانی

    ۲ مرداد ۹۶، ۲۳:۱۸

    سلام, لطف دارید ان شاالله

  • رضا دادگر

    رضا دادگر

    ۲ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۶

    سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز

    خوشحالم که بالاخره شما هم تصمیم گرفتید تجارب خودتون را به سبک شیرین خودتون منتشر کنید
    استاد دیگه دوره های شما در لرن فایلز منتشر نمیشه؟
    موضوعاتی که راجع بهش صحبت می کنید چی هست؟

  • علیرضا پورحقیق

    علیرضا پورحقیق

    ۲ مرداد ۹۶، ۱۶:۴۳

    سلام

    من دنیا هستم, گفتم جواب سلام واجبه علیک سلام بگم,
    بی صبرانه منتظر تجربه های شیرین شما هستم

  • علیرضا پورحقیق

    حسین اصلانی

    ۲ مرداد ۹۶، ۲۳:۲۱

    سلام دنیا, امیدوارم خوب باشی خوشحالم که دنیا منو دنبال می کنه 

    :-)

ارسال نظر

wave
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ESC را فشار دهید تا بسته شود