طبیعت کلی مشتریان


http://www.tanishco.com/wp-content/uploads/2016/12/%D8%A8%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%B1%D8%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%B6%DB%8C.jpg


📌طبیعت کلی غیرمنطقی بودن مشتریان را بپذیرید!!

انسان ها صرفا موجوداتی  منطقی نیستند. تقریبا همه افراد می توانند همیشه به شما بگویند که چرا کاری را انجام داده اند، اما دلیلی که برای شما می آورند ضرورتا علت واقعی اقدام آن ها نیست.

آن ها حتی ممکن است خودشان را نشناسند! اغلب اثرات ناپیدایی بر آنچه که مردم انجام می دهند وجود دارد که عامل رفتار بدون علم هر یک از مشتریان می باشد.  ... ادامه را در ادامه مطلب مشاهده نمایید


اثرات پنهانی شکل های مختلفی دارد، از ریشه های بصری یا بیرونی تا ریشه های احساسی یا درونی. علوم مختلف دانشگاهی برای بعضی از روش های رایجی که ما به این اثرات عکس العمل نشان می دهیم، تحقیقات و نامگذاری های مشخصی دارد.

شما باید تلاش نمایید، تا علت کاری را که مشتریان شهودی انجام می دهند را بهتر درک کنید، زیرا مطمئنا آن ها نمی توانند به شما بگویند!

#انسان_منطقی
#مشتری_شهودی
#تجربه_مشتری


دکتر پیام ناوی

حسین اصلانی

حسین اصلانی

حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران

نظر (۴)

wave
  • SaxifoOn

    SaxifoOn

    ۱۲ مرداد ۹۶، ۰۸:۱۰

    واقعا درسته بله

  • مژگان اسدی

    مژگان اسدی

    ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۱:۴۰

    چه نکته عجیبی! ازتون تشکر می کنم

  • جواد صادقی

    جواد صادقی

    ۱۰ مرداد ۹۶، ۱۱:۳۲

    عالییییی

    مثل همیشه

  • سارا ابراهیمی

    سارا ابراهیمی

    ۸ مرداد ۹۶، ۱۳:۴۸

    چه نکته ایی ... افرین

ارسال نظر

wave
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ESC را فشار دهید تا بسته شود