نکته ایی قابل تامل از یک برنامه نویس 12 ساله

سلام وقت همه شما عزیزان بخیر،؛ این نوجوان پر شور من را به یاد نوجوانی خودم و برنامه هایی که برای اولین بار با ویژوال بیسیک 6 در سن 12 سالگی نوشتم انداخت . . . با این که قبل از آن هم چیز هایی ساخته بودم ولی 12 سالگی و ویژوال بیسیک یک چیز دیگر بود " :-) " ولی امروز من از این دوست عزیز یک نکته خیلی جالب یاد گرفتم؛ پیشنهاد می کنم حتما یک بار این فیلم را مشاهده کنید!

این فیلم در سایت تد (TED) منتشر شده است و لینک دریافت آن در ادامه مطلب قرار دارد.


بیشتر۱۲ ساله‌ها عاشق بازی ویدیویی هستند - توماس سوارِز خود آموخته که چگونه آنها را ایجاد کند. پس از توسعه برنامه های آیفون مانند "باستین جیبر"، یک بازی ضربه‌ای، اکنون او مهارت‌هایش را برای کمک به بچه های دیگر به کار می‌گیرد تا بتوانند تبدیل به برنامه‌نویس شوند.


منتظر نظرات شما هستم؛ شما چه چیز جدیدی یاد گرفته ایید؟


لینک مستقیم | برنامه نویس 12 ساله | تد (TED)
لینک دانلود فیلم مستقیم | برنامه نویس 12 ساله | تد (TED)
حسین اصلانی

حسین اصلانی

حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران

نظر (۰)

wave
خوندن نظر شما برای من خیلیییییی مهمه! یه جمله بهم بگو...

    ارسال نظر

    wave
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی

    ESC را فشار دهید تا بسته شود