میانمار تنهاست...

🔹اگر منتظر هستید با روش های #دیپلماتیک #کشتار_مسلمانان_میانمار متوقف شود سخت در اشتباهید !

🔹آنهایی  که به #عفریته_ای مانند "آنگ سان سوچی" جایزه #صلح_نوبل داده اند همانهایی هستند که دستور #کشتار از اتاق عملیات همان ها صادر شده است!

🔺اسلحه های #اسرائیلی، رسانه های #امریکایی و سکوت #سعودی ، #بوداپرستان را سرمست کرده است

🔺راهکار نجات مسلمانان #میانمار فقط و فقط #جهاد است ، اساسا جهاد را برای چنین روز هایی گذاشته اند

🔹حالا که قرار است سلاخی شوند چرا  جهاد نه...؟

🔰 مسلمانان میانمار باید #تسلیح شوند
اگر در این مملکت کاره ای می بودم ثانیه ای درنگ نمی کردم ...


حسین اصلانی

حسین اصلانی

حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران

نظر (۳)

wave
  • سیّد محمّد جعاوله

    سیّد محمّد جعاوله

    ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۹:۳۰

    با سلام
    احسنت
    عیدتون مبارک.

  • سجاد مقید

    سجاد مقید

    ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۴۸

    شدیدا با شما موافقم

    و خودم هم سعی می کنم هرکاری ازم بر میاد بکنم
    بعضیا که هنوز تو خوابن

  • سایت تفریحی چفچفک

    سایت تفریحی چفچفک

    ۱۸ شهریور ۹۶، ۱۱:۱۵

    من چند تا عکس دیدم اعصابم خورد شد... اخه بودایی ها چرا اینکار رو میکنن نمیدونم یادم میاد چند سال قبل هم همیم جنایت رو کرده بودن

ارسال نظر

wave
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ESC را فشار دهید تا بسته شود