خط، زبان، بشر!!!

سلام عزیزان امیدوارم حالتان خوب باشد.

امشب در حالی که مشغول تفکر در باره شعر و وبگردی بودم به یک سایت جالب رسیدم که در آن ویدیو های آموزشی خاصی پیدا می شد. یکی از آن ویدیو ها نظر من را به خودش جلب کرد. اموزش خط پهلوی!!!

در نگاه اول به خط خودم شبیهه! یعنی خیلی فرقی نمی کنه منم جوری می نویسم که از وقتی سه خط نوشتم شمارش معکوس به مدت ده ثانیه شروع میشه (اگر نوشته را فراموش کنم، دیگر نخواهم توانستم بخوانم که چه نوشتم، اگر نه تا زمانی که نوشته را در ذهن دارم، دستخط قابل شناسایی است)

و به قول دوستان اتوماتیک وار با الگوریتم های پیچیده ریاضی روز نوشته هایم را کد گذاری میکنم.

این خط

من را در تفکر فرو برد. تفکر راجع به بشر

هر بار که با یک علم جدید یا دانش جدید مواجع می شوم سرزنده تر می شوم. خدا را شکر می کنم و انگار تازه متولد شده ام. دریچه ایی که علم و دانش روی اندیشه ام باز می کند، پر است از نگار هایی که چون پرتو در فراسوی زمان می درخشد...

خب دیگه یکم احساساتی شدم.

القصه که برام شیرین بود و سعی خواهم کرد سه جلسه فیلم آموزشی یک ساعته را تماشا کنم ( با این که وقت امانم نمی دهد) و با قدری تمرین در یک پست به این خط زیبا بنویسم که

همه شما را دوست دارم!!!!

امیدوارم وقتی این نوشته را می خوانید چند ثانیه لبخند بزنید ( لبخد بزن دیگه) و به زندگی ادامه بدهید.

روز بخیر

حسین اصلانی

حسین اصلانی

حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران

نظر (۹)

wave
  • Miss Author

    Miss Author

    ۳۰ شهریور ۹۶، ۱۵:۳۷

    چه دست خط که... نوع خطِ بینظیر و عجیب غریبی!! 

    خیلی واسم جالبِ

  • آشنای غریب

    آشنای غریب

    ۲۹ شهریور ۹۶، ۰۰:۰۳

    چه دعای خوبی 

    چیزی که واقعا خیلی کم برام اتفاق می افته 
    منم آرزوی شادی از ته دل دارم براتون

  • آشنای غریب

    آشنای غریب

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۲۳:۴۷

    چه جالب 

    در ضمن من به دستورتون عمل کردم ها لبخند زدم!

  • آشنای غریب

    حسین اصلانی

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۲۳:۴۸

    امیدوارم همیشه لبخند بر لب داشته باشید، آشنای غریب...

  • ******

    ******

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۹:۵۴

    معنی این پاراگراف عجیب چیه ؟؟؟؟

  • ******

    حسین اصلانی

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۲۰:۴۱

    ان شاالله وقتی یادگرفتم با خط پهلوی بنویسم و بخونم براتون ترجمش می کنم؛ شاید نسخه یک دارو باشه :-)

  • امتداد

    امتداد

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۹:۴۶

    چقدر ابن خط به نظرم اشنا میاد 

    کجااااا دیدمممممم.......
    😁

  • Hossein MK

    Hossein MK

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۶:۲۶

    تعبیر عجیب ! عجب ...

    شما خودت واسه اولین بار این دست خط رو دیدی واکنشت چی بود :)

  • Hossein MK

    حسین اصلانی

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۶:۳۱

    کلا همین جذبم کرد. همین تعبیر شما!

  • tahi :D

    tahi :D

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۴:۰۵

    واقعا هم انسان رو به فکر فرو میبره

    حالت عجیبی ایجاد میکنه برام
    لبخند هم که زدیم :)
    روز شماهم بخیر

  • tahi :D

    حسین اصلانی

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۶:۲۴

    شاد و پیروز باشی

  • Hossein MK

    Hossein MK

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۳:۵۸

    این دست خط پهلویه!

    مثل اینکه گاو وحشی ول کردی داخلش :|
    امیدوارم پنجره های علمت هرروز بیشتر وا شه داش
    موفق باشی

  • Hossein MK

    حسین اصلانی

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۶:۲۴

    چه تعبیر عجیبی،
    روز بخیر

  • پوریا آریافر

    پوریا آریافر

    ۲۸ شهریور ۹۶، ۱۱:۴۰

    :)

ارسال نظر

wave
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ESC را فشار دهید تا بسته شود