فنجانی شعر؛ کمی نجوا

سلام دوستان؛

صدای پایه قافله ایی که به سمت نور می روند شنیده می شود. کاش می شد کمی آهسته تر... این شعر ها را (اگر بشود اسمش را شعر گذاشت) بداهه و گفته ام، شایت صرفا احساس باشد نه شعر... یک نجوای ساده؛ دلم به درد می آید وقتی یک نفر می خواهد راجع به اسلام تحقیق کند و بعد از سرچ کردن مسلمان شیعه به تصاویر خون و قمه زنی برخورد می کند. لطفا از کپین اهداء خون شیعه همایت کنید.


چشم پر ناز تو بر من نکند میل آری؟
به کجا راه برم, غرق تمنا باشم...

شاید این دلنوشته ها نیاز به اصلاح داشته باشد و بعد اصلاح کنم وکامل تر منتشر کنم، ولی فعلا تا تازه و داغه تقدیم به شما و آن یار سفر کرده که قافله دل در ره اوست... هر کجا هست خدایا به سلامت دارش...


جوانی را به سر کردیمو شد وقت خزانم

کجایی کز غم هجر و فراقت بی قرارم

سر شب تا سحر امد ز کویت عطر گیسویت

صبا با باد می گوید سخن از سلسله مویت

دلم از تیر مژگانت درون خون می غلتید

ولیکن باز مشتاق کمان جفته طاقت بید

#حسین_اصلانی


عالم از دردسر عشق.خبر هیچ نداشت

اسمان داشت خبر, اهل زمین هیچ نداشت

زلفقار منتظر دست پر از مهر تو است

فاصله پر ز غم هجر تو است

نکند باز بیایی و نباشد اثر از همچو منی

پر ز امید ولیکن , سیه از هر.گنهی

من گنه کردم و امید به رویت دارم

خبر از.فاصله و قاصدو لطفت دارم

امده باز محرم, ... تو خبر خود داری.

گنبدو پرچمو بین الحرمین ... می ایی؟

#حسین_اصلانی


همایت کنید... شاید یک انتشار از کپین، خون یک شیعه را در رگ های یک نیازمند جاری کنه

شاید یک نفر را مسلمان کنه

شاید جلوی یک اشتباه را بگیره...

فقط یک انتشار ساده



حسین اصلانی

حسین اصلانی

حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران

نظر (۳)

wave
  • ☁  BaRooNi         ☁

    ☁ BaRooNi ☁

    ۳ مهر ۹۶، ۱۵:۲۷

    موفق باشین

  • Unknown 96

    Unknown 96

    ۳ مهر ۹۶، ۱۵:۱۲

    زیبا بود 

    من نمیتونم خون بدم:(

  • پوریا

    پوریا

    ۳ مهر ۹۶، ۰۰:۵۶

    مرسی عالی بود 


    مطلب بیشتری بزارید

ارسال نظر

wave
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ESC را فشار دهید تا بسته شود