- حسین اصلانی
- جمعه, ۲۸ تیر ۱۳۹۸
- ۷۷۳
کتابی برای استارتاپی ها -فروش ویژه کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فروشند
فروش ویژه با هدایا استثنایی کتاب استارتاپ هایی که خوشحالی می فروشند!!!
رضایت مشتری از محصول چطور به وجود می آید؟
3 راهکار فوری برای جلب رضایت مشتری های محصول استارتاپ شما!
نوع فایل: کتاب الکترونیکی (PDF)
تعداد صفحات :25 صفحه
هدیه اول: فیلم آموزشی مکانیزم خرید بر اساس بازاریابی عصبی
هدیه دوم: صوت معرفی 5 انگیزاننده اصلی خرید در مردم
هدیه سوم: خلاصه کتاب مسری، اثر جونا برگر (راهکار های بارایابی ویروسی – فارسی)
هدیه چهارم: سوپرایز (هدیه ای به ارزش 7.800 تومان)
دانلود رایگان 6 صفحه از کتاب
سه روز قبل وقتی برای پیاده روی از خانه بیرون رفتم، به این فکر می کردم که چطور می شود که بعضی از مردم از خریدهایشان رضایت کافی داشته باشند و برخی دیگر نه!حتی بعضی ها حاضرند پول بیشتری بابت محصولات پرداخت کنند در حالی که می دانند همان محصول را ارزانتر می توان تهیه کرد پیاده روی کار خودش را کرد تا فرضیه هایی را برای این پرسش مطرح کنم و پس از تحقیق و رسیدن به پاسخ آن را با شما به اشتراک بگذارم.
این کتاب مناسب تمامی افراد علاقه مند به حوزه استارتاپی است. صاحبان کسب و کار و یا کسانی که قصد دارند رضایت مشتری را در اولویت قرار دهند. همچنین طراحان تجربه کاربری نیز می توانند از اطلاعات این کتاب الکترونیکی استفاده کنند.
- حسین اصلانی
- سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸
- ۱۵۵۹
جی آبراهام - نویسنده گرانترین کتاب بازاریابی دنیا
هر معامله برای فروشنده و خریدار ریسک دارد.
اگر شما ریسک را نمی پذیرید؛ چطور توقع داریدخریدار این ریسک را قبول کند؟
جی آبراهام - نویسنده گران ترین کتاب بازاریابی دنیا
حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران
آکادمی طراحی محصول پیکس پا
کتاب های تالیفی و ترجمه
نوشته های سریالی
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP)-درس سوم- 6 کاربرد اصلی MVP
- سه شنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۸
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP)-درس دوم- مفاهیم MVP
- سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۸
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP)-درس اول - مقدمه و آنچه که باید راجع به MVP بدانیم
- سه شنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۸
کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) دوره آموزشی - رایگان
- جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۸