ماجرای من و شاگردام و روز امتحان!!!

با خودم گفته بودم که کلا این دوره آموزشی را متفاوت برگذار می کنم، دلم می خواست بچه ها ( اونم بچه هایی که قدری از امکانات محروم بودند) بیشتر با اطرافشون آشنا بشند و بدونند همیشه دنیا به کامشون نیست، ولی موفقیت هم خیلی دور از دسترس نیست.
می خواستم ازشون امتحان بگیرم، ولی از اونجایی که اصلا از امتحان کاغذی خوشم، نمیاد قصد داشتم شفاهی اقدام کنم. با امتحان شفاهی می تونستم بهتر بفهمم چقدر اعتماد به نفس دارند. در چه وضعیتی هستند و... اما امتحان کاغذی فقط کارم را راحت میکرد.

وارد کلاس که شدم مثل همیشه هیچکی توی کلاس نبود، کیفم را گذاشتم و کتم را بیرون آوردم. بچه ها دونه دونه وارد کلاس شدند و درس شروع شد. بعد از سلام و احوال پرسی یک دفعه ایی بهشون گفتم می خواهم امتحان بگیرم، همه با تعجب به هم نگاه می کردند. اما یکی هم اعتراض نکرد.اینم شد سوژه بعدیم، بهشون گفتم نمره همین امتحان رو هم برای پایانی رد می کنم و اگر نمره قابل قبولی نگیرید ... (از شرح ادامه به علت مسائل خشونت بار معزوریم)

پیام تسلیت در پی درگذشت پدر سردار رشید اسلام

✔️ از طرف خودم و همه بچه های وبلاگ، رحلت پدر بزرگوار سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض میکنیم. امیدواریم خداوند متعال ایشان را با اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور فرمایند و به سردار محترم و همه رزمندگان اسلام، طول عمر بابرکت عنایت فرماید.

لازم به ذکر است مراسم ترحیمی نیز عصر روز جمعه 12 آبان ماه جاری از ساعت 14:30 تا 16:30 در محل مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار خواهد شد.


ارادتمند:حسین اصلانی

داستان یک گربه و فوت هفت شهروند ایلامی

به مناسبت درگذشت گربه هانیه توسلی، کلیه پیتزافروشیها به مدت سه روز تعطیل هستند.

⭕️وقتی خوشی زیر دلت بزند

🔺خدایا نگرانم مردممان قدر امنیت را ندانند و تو بخاطر این همه کفران نعمت بر این مردم غضب کنی
نیاید روزی آنچه برای گربه مرده هایتان میگویید برای فرزندانتان بگویید


👤 نیما رستگار در کانال تلگرامی اش نوشت :

🔺اگر دین ندارید لا اقل شرافت و آزادگی داشته باشید

🔹همین دیروز هفت جوان ایلامی زنده زنده در آتش پالایشگاه سوختند،صدای یکی از سلبریتی ها در نیامد آنوقت مرثیه یکی از همین سلبریتی های خانوم در سوگ گربه اش باید دست به دست شود؟



🔺تف بر آن ادعاهای حقوق بشری تان

🔺آزادید هرکار خواستید بکنید اما حق ندارید از انسانیت دم بزنید

✅ تنها کانال رسمی استاد رائفی پور و جنبش مصاف

اینها درد است. دردی که از هر طرف بنویسی درد خوانده می شود!

خداوندا، می شود روزی بیاید که انسانیت را صحیح معنا کنیم؟ همه ابعاد یک انسان واقعی را در نظر بگیریم؟ مفهوم انسانیت را از بزرگ انسان شناسان عالم بگیریم؟!

واکنش شما چیه؟!

حوادث غیر عادی (هشدار)

سلام دوستان به نقل از کانال موسسه مصاف :

⭕️ عبدالله شهبازی در کانال تلگرامی خودنوشت :

🔹حوادثی که در هفته‌های اخیر، بویژه پس از سخنرانی ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷/ ۲۱ مهر ۱۳۹۶ ترامپ درباره ایران، رخ می‌دهد اصلاً عادی نیست و باید از سوی تیمی کاملاً زبده و متخصص در امور اطلاعاتی و سیاسی با دقت رصد شود. این تیم باید اختیارات کافی قضایی و اجرایی برای ورود به کیس‌های مورد نظر کنونی و آتی داشته باشد.

🔹حوادثی مانند حمله منجر به فوت به سه روحانی در فاصله کوتاه زمانی یا جنجال بر سر صلاحیت نماینده زرتشتی شورای یزد بهیچوجه عادی نیست و به دلیل عدم تخصص رسیدگی به آن در صلاحیت آگاهی و دادسرای جنایی نیست.


🔹اگر در مسائل جنجالی جاری، که به سرعت رو به تزاید است، هشیاری اطلاعاتی و سیاسی نباشد، در آینده نزدیک باید بهای سنگینی بابت غفلت کنونی پرداخت.

🔹این بدان معنا نیست که کاسه کوزه را بر سر نماینده زرتشتی جنجالی یزد بشکنیم و او را عامل اجرای پروژه اطلاعاتی بدانیم که می‌خواهد از او «دریفوس ایرانی» بسازد، بلکه بدان معناست که باید بررسی کنیم که چرا چنین شد، کدام دست‌های پنهان این سناریو را نوشتند و ماجرا را اینگونه رقم زدند و حتی چهره‌های سرشناس سیاسی چون آیت‌الله یزدی را وارد گود کردند.

🔹باید بپذیریم که مواضع اعلام‌شده در سخنرانی ۱۳ اکتبر ۲۰۱۷ ترامپ عادی نیست. از معدود مواردی است در تاریخ آمریکا که رئیس جمهور کنفرانس مطبوعاتی خود را به یک کشور هدف اختصاص می‌دهد و یقیناً به معنای شروع عملیات براندازی سنگینی است که تاکنون تنها نام «جنگ» بر آن اطلاق نشده. این عملیات قطعاً بودجه سنگین دارد و ابزارهای اصلی اجرای آن اطلاعاتی- تبلیغاتی- اقتصادی است. با سیستم ناکارآمد و متفرق و غیرمتخصص کنونی نمی‌توان با این عملیات سنگین مقابله کرد.

شهادت امام مظلوم؛ امام حسن (ع) را تسلیت عرض می کنم.(حقیقت پنهان)

سلام دوستان و همراهان

شهادت اما حسن (ع) را تسلیت عرض می کنم.

می دونستید فقط در ایرانه که در تقویم، 7 صفر روز شهادت امام حسن (ع) نیست!

بنا بر روایات، نقل های تاریخ، گفته های مراجع، 7 صفر روز شهادت امام حسن (ع) است.

شهادت امام حسن 7 صفر

سلام بیدارین؟!

سلام.

بیدارین؟

خوبین؟

چخبر؟

می خواهم با هاتون مشورت کنم، می تونم روتون حساب کنم؟!

دروس اخلاق سکولاری توسط وزیر بهداشت

😳دروس اخلاق سکولاری توسط وزیر بهداشت برای علمای اسلام الزامی شد.

دستورالعمل کلیسای اسلامی رسید.

افاضات وزیربهداشت :
♒️ما جایگاه روحانیت را رفیع تر از آن می دانیم که روحانیت وارد کسب و کار و تجارت امور پزشکی و طب سنتی شود


♒️چرا که جایگاه روحانیت آنقدر بی بدیل است که هر گونه رابطه مالی با بازار و جامعه به قداست آن آسیب می زند.

😅چقدر شبیه نصایح شاهنشاه آریا مهر به روحانیت است.
🌿🌿🌿🌿

👇👇👇
آقای دکتر!
سیاست ما عین دیانت ماست
مکاسب ما عین مناسک ماست
تدین ما عین تمدن ماست


کانال دلنوشته های یک طلبه

https://t.me/mohamadrezahadadpour