UX & UI را با متفاوت تجربه کنید - دوره جامع یکساله طراحی تجربه کاربری محصول {آپدیت شد}

سلام دوستان عزیز من! امروز برای شما یک خبر خوب دارم، نسخه دوم دوره آموزشی طراحی تجربه کاربری بنده سرانجام پس از مدت ها زحمت آماده شد. امیدوارم با انتشار این اطلاعات و استفاده عزیزان، شاهد تغییر و تحول خوبی در صنعت نرم افزاری کشور و محصولات با کیفیت متناسب با نیاز کاربران باشیم. توی این دوره همه تلاش خودم را کرده ام تا کامل کامل تمامی فوت های کوزه گری طراحی تجربه و رابط کاربری محصولات نرم افزاری را برای شما با بیان مثال و نمونه ساده و کاربردی کنم و آن را به شما آموزش بدهم.

در ادامه می توانید سرفصل ها و برخی از فیلم های دوره را مشاهده کنید.

 

 

در دوره جامع آموزش UX-UI ما به صورت عمیق و کاربردی راجع به تمام موضوعات مهم طراحی تجربه و رابط کاربری صحبت می کنیم. تمام سرفصل های این دوره با سرفصل های بین المللی چک شده است و این استاندارد، شما را به عنوان یک دیزاینر بالا خواهد برد. هدف ما این است که شما برای بازارکار ایران و کار به صورت ریموت یا مهاجرت آماده باشید. پس، نکاتی که برای این هدف بزرگ لازم است را به شما آموزش داده و ابزار ها و منابع آن را در اختیار شما خواهیم گذاشت.

این دوره در واقع آپدیت دوره جامع UI-UX دانشجویار است که موفق شد بیش از 1.600 دانشجو از دانشجویار داشته باشد. در ادامه من ایمیل های دریافتی از فارغ التحصیلان دوره را برای شما قرار میدهم. فارغ التحصیلان دوره قبل (که به اعتقاد خودم بسیار ساده و مقدماتی بود) در شرکت هایی مثل دیجی کالا، اسنپ، زرین پال؛ و… استخدام شده و حدود 320 نفر با تلاش خودشان موفق به مهاجرت به کمک این رشته شده اند.

 

فیلم وبینار تکنیک های درخشیدن در طراحی تجربه کاربری

مدرس: حسین اصلانی

( فیلم خلاصه از پاسخ به سوالات شما عزیزان راجع به طراحی محصول، UX و UI )

9/10 stars from 354 users. بازدید ها: 360 .

رابط و تجربه کاربری

UI یعنی چه؟

وقتی در مورد طراحی حرف می‌زنیم اغلب مردم به طراح دیداری یا همان گرافیست فکر می‌کنند و دلیل آن این است که قابل فهم تر می‌باشد. طراحان دیداری کارشان این است که رنگ و تصاویر مناسب را انتخاب می‌کنند. لوگو را طراحی می‌کنند و … . این نوع طراحی همان چیزی است که بیشتر مردم به آن می گویند: “هنر”.

اگر طراحی دیداری هنر باشد، طراحی رابط کاربری یک علم است.

طراح رابط کاربری که دانش طراحی کاربر محور دارد  با خود فکر می‌کند که اگر یک فرم ارسال شد چه اتفاقی بیافتد؟ خطاها را چطور به کاربر نمایش بدهیم؟ آیا اطلاعات فرم به یک صفحه جدید ارسال می‌شود؟ دکمه ارسال فرم کجا قرار گیرد؟

تعاریف متعددی از UI وجود دارد اما اگر بدانیم که UI علامت اختصاری User Interface می‌باشد، پی خواهیم برد که می‌توان UI را رابط کاربری تعریف کرد. هرجا که صحبت از کار کاربر با نرم افزار باشد، بی شک رابط کاربری حضور دارد. فراموش نکنید محصول برای کاربر است. پس شناخت کاربر خیلی مهم است.

پس UX یعنی چه؟

بگذارید اینطور بگوییم! در سراسر دنیا همه شرکت‌های بزرگ محصولاتی را طراحی می‌کنند که در نهایت به دست ما می‌رسد و به نحوی از آن استفاده می‌کنیم. وقتی برای اولین بار یک موبایل خریدید چه حسی داشتید؟ در مورد اینکه می‌توانستید گوشی تلفن‌تان را در جیب بگذارید و هرجایی دور از خانه به تماس‌ها پاسخ دهید، چه فکری می‌کردید؟ آیا داشتن یک گوشی تلفن با قابلیت حمل، باعث نمی‌شد در مقابل دوستان و نزدیکان‌تان یک حس خاص داشته باشید؟ شما یک حس برتری  و قدرت در خودتان نمی‌دیدید؟

بله… این حس به ۱۰−۱۲ سال پیش مربوط می‌شود و حالا همه یک گوشی موبایل دارند. کسی به خاطر موبایلش احساس غرور نمی‌کند! اما این موضوع را همین الان هم می‌شود به شکل دیگری دید. فکر می‌کنید حس داشتن یک iPhone 6+ برای کسی که یک گوشی کلاسیک Nokia 2200‌ دارد چگونه است؟

UX یعنی تجربه‌های خوب و بدی که ما در استفاده از محصولات داریم و باعث شده‌اند که آنها را بخریم یا نخریم.

تجربه‌کاربری یعنی نگاه به کاربرد محصول از بیرون. یعنی از همان سمتی که مردم به نحوه عملکردش نگاه می‌کنند. حالا اگر ما یاد بگیریم که چطور می توانید نگاه کاربران به محصولات را طراحی کنیم. دوره طراحی محصول متناسب با تجربه و رابط کاربری کاملا مناسب شماست تا با طراحی محصولات کاربر محور فروش، و رضایت مشتریان را با خلق تجربه های ناب افزایش بدهید.

 

ویدیو های رایگان آموزشی

 

ما شما را در این دوره با تفکر جدیدی در رابطه با طراحی محصولات نرم افزاری آشنا می‌کنیم. هرچیزی مثل وبسایت ها، اپلیکیشن ها و نرم افزار های تحت ویندوز اگر نگاهی به سرفصل‌ها کنید قطعاً با نیت و هدف ما و آن چیزی که در پایان این دوره ارزشمند به آن می‌رسید، آشنا خواهید شد. با انتشار فصل اول با آگاهی بیشتری راجع به این تحول در صنعت نرم افزار نسبت به استفاده از این دوره اقدام خواهید کرد.

این بطری های سس را ببینید. بطری اول ظاهر قشنگی دارد اما مشکل آن این است که وقتی سس بطری کم شود فشاردادن بطری به تنهایی سس را بیرون نمیریزد و باید حتما آن را تکان دهید و این تجربه خوبی برای کاربر ایجاد نمی کند. اما بطری دوم علاوه بر این که ظاهر خوبی دارد این تجربه بد را هم از کاربر می گیرد و مشکل را برطرف می کند؛ یعنی هم UI خوبی دارد و هم UX خوب و در نهایت یک محصول کاربردی و ناب
 

در ادامه این دوره شما با تلفیق UI و UX، نرم افزارهای جذاب و کاربر پسند خلق می‌کنید و همین باعث افزایش فروش و دیدن شدن ابزار شما می‌شود. استیو جابز می‌گفت:” مردم نمی‌دانند چرا از این محصول خوششان می‌آید اما می‌خواهند یکی از این را داشته باشند” این همان چیزی است که شما با یادگیری تکنیک های تجربه و رابط کاربری می توانید خلق کنید. ما اصول طراحی تجربه ورابط کاربری از زبان بزرگانی چون استیو جابز برای شما نقل می کنیم. و به شما یاد خواهیم داد چطور محصولاتی با کیفیت و مناسب با نیاز های کاربر طراحی کنید.

 

 

و حتما برای شما پیش آمده است که از میان چند محصول نرم افزاری یکی را انتخاب کرده اید و جالب‌تر آن که پس از نصب خیلی از نرم افزارها بدون آموزش خاصی بلد بوده‌اید با آن کار کنید!

این همان جادوی رابط و تجربه کاربری است.

این دوره مناسب برنامه نویس ها، طراحان نرم افزار، گرافیست‌هایی که قصد دارند به صورت تخصصی در زمینه وب یا تلفن همراه کار کنند، طراحان سایت، طراحان اپلیکیشن های تلفن همراه، مدیران محصول نرم افزاری، و علاقه مندان طراحی رابط و تجربه کاربری می‌باشد.

تهیه دوره آموزشی

این فقط یک دوره آموزشی نیست!

ما در دوره جامع یکساله آموزش ui ux مفاهیم زیادی را از علوم مختلف یاد میگریم. مفاهیمی که تغییرات بنیادی در سبک زندگی و عملکرد ما ایجاد می کند. یادگیری مباحثی مثل علوم رفتاری، نورولوژی، اقتصادرفتاری، روانشناسی، دیزاین، گرافیک کاربردی، فلسفه هنر، و… باعث می شود رشد بسیار زیادی داشته باشیم.

در یک سال به یک UX Designer EX و مشاور تراز اول تبدیل شوید و به سادگی به صورت ریالی و دلاری درآمد کسب کنید!

با پشت پرده محصولات موفق آشنا شوید!

 بسیاری از طراحان و برنامه نویس ها موفق نیستند؛ چون با وجود تخصص بالا با پشت پرده محصولات نرم افزاری موفق آشنا نیستند. با کمک این دوره، به دیزانر تبدیل خواهید شد که می تواند در کلاس جهانی کار کند. مطرح شدن، روش‌هایی دارد که در این دوره به آن‌ها پرداخته می‌شود.

 با حضور در این دوره به مهارت های خود جهشی بزرگ بدهید و رشد واقعی خود را آغاز کنید!

 جزو طراحان معمولی نباشید که کار خدماتی ارائه می‌دهند و هیچ وقت درآمد پایدار ندارند. ما به شما درآمد دلاری پایدار را هم آموزش میدهیم.

 با یادگیری پشت پرده محصولات پُرفروش و خواستنی، می‌توانید یک یک کسب و کار مشاوره ای قوی راه‌اندازی کنید و علاوه بر کمک به رشد هزاران محصول، درآمد بسیار عالی و رویایی داشته باشید.

  با جدید ترین نرم افزار ها کار کنید! نرم افزار هایی معمولا در ایران توسط شرکت های بزرگ، و در خارج از ایران بسیار متداول است.(منظورم ادوب ایکس دی و فیگما نیست! ) در این دوره با بیش از 7 نرم افزار کار خواهید کرد که اتفاقا XD,Figma,فتوشاپ,ایلیستراتور ساده ترین ابزار هایی هستند که درجه اهمیت بالایی ندارند.

اگر طراح UX-UI یا طراح محصول هستید آیا می‌دانید زندگی شما چگونه باید باشد؟

 هر روز از کارتان نهایت لذت را می‌برید چون برای خودتان کار می‌کنید و به راحتی ایده‌هایتان را پیاده می‌کنید.

 نگران درآمد نیستید چون درآمدی بسیار عالی دارید و اطرافیان به ارزش شما پی‌برده‌اند.

 در ساعت‌هایی که کار نمی‌کنید و در مسافرت و تفریح هستید باز هم درآمد دارید. هم ریالی و هم دلاری.

 با مشاوره دادن به کسب و کار ها اعتبار خوبی کسب کرده‌اید.

 جدیدترین یافته های خودتان را مثل یک پژوهشگر منتشر می کنید، و افراد زیادی شما را به عنوان طراح و خالق محصولات می شناسند.

 با جستجوی گوگل، فیلم‌هایی از شما پیدا می‌شود و افراد زیادی شما را می‌شناسند!

 شما منابع درآمد زیادی دارید؛ شغل ثابت، محصولات از پیش طراحی شده، مشاوره، مقالات پرمیوم، و … پس حتی زمانی که در خواب هستید، درآمد شما متوقف نمی‌شود و سیستمی دارید که 24 ساعته کار می‌کند! نه فقط ریالی! موارد بسیار زیادی که در دوره به آن می پردازیم.

اگر به حوزه هنر و گرافیک در کنار تکنولوژی علاقه‌مند بوده و به دنبال تلفیق این دو حوزه متفاوت هستید، پیشنهاد ما کسب مهارت در حوزه طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری، یا همان آموزش ui ux است. ui و ux دو مفهوم پر کاریرد در دنیای تکنولوژی محسوب می‌شوند. دلیل اهمیت این مفاهیم به دلیل ارتباط مستقیمشان با کاربران است. امروزه هرآنچه که کاربر بعنوان مشتری یا مصرف کننده از آن استفاده می‌کند نیازمند طراحی ui و ux منحصر به فردی است. همین امر دلیل اهمیت آموزش UI,UX را نشان می‌دهد. از همین رو ما در تیم دانشجویار دوره آموزش ui ux را برای کاربران هنرمند و عاشق تکنولوژی بصورت جامع و پروژه محور تهیه کرده است.

UI به معنی رابط کاربری و UX به معنی تجربه کاربری است

برای آشنایی با دوره آموزش ui ux، باید بدانیم که منظور از ui و ux چیست. احتمالا تا به حال واژه هایی نظیر تجربه کاربری یا طراحی رابط کاربری را شنیده اید. ui رابط کاربری است و ux تجربه کاربری. این موارد، نکاتیست که هر شرکت سازنده باید برای ساخت نرم افزار های خود در هر پلتفرمی توجه ویژه به آن داشته باشد. ui و ux از جمله مواردی هستند که به آن ها به آن میزان که باید پرداخته نشده است و به نوعی مهجور مانده اند. در دوره آموزش ui ux شما به صورت پروژه محور، 0 تا 100 ui و ux را به صورت کاملا فارسی آموزش خواهید دید.

حتما بخوانید: حقوق طراح UI UX | درآمد و بازارکار متخصصان UI UX

قصد داریم تا در این دوره آموزشی شما را با اصول و سبک‌های طراحی نرم افزار البته بومی شده آشنا کنیم و فوت‌های کوزه گری این هنر و حرفه را به شما آموزش دهیم.

 

درآمد و فرصت های شغلی پس از گذراندن دوره آموزش UI  UX:

مبحث UI-UX در دنیای امروز برنامه نویسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و تمام تیم های برنامه نویسی حتماً و لزوماً باید یک متخصص در این زمینه را درون مجموعه خود داشته باشند . شرکت های بزرگ برنامه نویسی در ایران ،امروزه به این نتیجه رسیده اند که واگذاری کل پروژه به یک نفر که هم طراحی و کد نویسی را انجام دهد، نتیجه خوبی ندارد و از این رو تصمیم گرفتند به صورت کاملاً تخصصی ،یعنی استخدام یک متخصص UI-UX، در این زمینه وارد شوند. حقوق طراح UI UX، طبق آنالیزهای انجام گرفته توسط Dashburst، از حدود 82.000 دلار در ماه تا حدود ۱3۷۰۰۰ دلار متغیر است.

در پایان هر سطح شما می توانید به جایگاه های شغلی زیر برسید:

سطح اول : به عنوان فریلنسر در بازار ایران شروع به کار کنید یا در استارتاپ های ایرانی استخدام شوید. برای برآورد درآمد می توانید سایت جابینجا و پونیشا را بررسی کنید. پس از این سطح شما جونیور دیذاینر خواهید بود.

سطح دوم : به عنوان مشاور و متخصص دیزاین در بازار ایران فعالیت کنید. شما محصولاتی خواهید داشت که به صورت خودکار فروخته می شود و با مشاوره دادن به کسب و کار ها و شرکت ها می توانید درآمد بسیار زیادتری از طراحی کسب کنید. علاوه بر این می توانید دستمزد بسیار زیادی برای دیزاین بگیرید.

سطح سوم: به عنوان یک دیزاینر وارد بازار بین الملل شوید و در استارتاپ های خارجی کار کنید. کافیست لیکداین را چک کنید و ببینید برای یک UX دیزاینر با سطح جونیور چقدر پرداخت می کنند. البته باید بدانید که سطح شما خیلی بالاتر از جونیور است. و سینیور شدن شما بستگی به نمونه کارها و تجربه هایتان دارد. علاوه بر این شما در مارکت های بین المللی محصولاتی دارید که به صورت دلاری می فروشد و درآمد کسب می کنید.

 

آنچه در دوره آموزش ui ux خواهید دید:

  • با اصول استارتاپ از پایه کاملا آشنا می شویم و کارکرد و تحلیل بوم مدل کسب وکار را یاد خواهید گرفت.
  • با اصول گرافیک کاربردی آشنا می شوید و مبانی سواد بصری و دیزاین را خواهید آموخت.
  • ابزار فتوشاپ را از صفر تا جایی که بتواید تصاویر را ویرایش کنید و فتومونتاژ ایجاد کنید یاد میگیرید.
  • اصول تایپ و خط فارسی و تایپوگرافی را به صورت کامل می آموزید. از طراحی فونت تا استفاده از فونت ها به صورت حرفه ای.
  • نحوه طراحی فونت و کار با حروف فارسی را یادخواهید گرفت.
  • با تفکر طراحی و دیزاین در کسب وکار و محصولات نرم افزاری و خدمات به صورت کامل آشنا می شوید
  • کیس استادی و مطالعه موردی پروژه های فارسی و انگلیسی که حاصل سالها تجربه است را مشاهده می کنید و نحوه ارائه گزارش تحلیل تجربه کاربری را یاد میگیرید.
  • کاردن با ابزار ادوب XD را به صورت کامل یاد میگرید. (حدود 14 پروژه عملی انجام خواهیم داد.)
  • تبدیل طرح XD به قالب وردپرس را یاد میگرید. و اولین پورتفولیو خودتان را طراحی و اجرا می کنید.
  • اصول برند سازی شخصی به عنوان یک دیزانر و نحوه کسب درآمد دلاری را می آموزید.
  • با روانشناسی محصولات نرم افزاری آشنا می شوید.
  • طراحی رفتار و اقتصاد رفتاری را یاد خواهید گرفت.
  • به صورت فشرده با دیجیتال مارکتینگ آشنا خواهید شد.
  • کار با نرم افزار فیگما و ایلستراتور را به صورت کامل یاد میگیرید.
  • طراخی میکرو اینترکشن و ریز تعامل ها را یاد خواهید گرفت و با ابزار های پرینسیپل کار می کنید.
  • کاربرپژوهی و انواع تست ها و آزمون های کاربر را یاد میگرید و با ابزار های ایرانی و خارجی کار می کنید.
  • کاربرد AI در تجربه کاربری را یاد میگرید و با ابزار هایی مثل گوگل استدیو، گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، هات جار و… برای پیدا کردن الگو های رفتار کاربر کار می کنید.
  • اصول و روش های مشاوره دادن به کسب وکار ها و استارتاپ ها را می آموزید.
  • پروتوتایپینگ را با ابزار ProtoPie به صورت کامل یاد میگرید.
  • قوانین شرکت های خارجی و روش گرفتن کار ریموت را یاد میگرید.
  • به شما کمک می کنیم تا رزومه قوی بسازید و به عنوان یک دیزانر وارد بازار جهانی شوید.

آموزش تجربه کاربری

 

این دوره 3 سطح دارد و هر سطح 4 ماه خواهد بود

  1. سطح اول: فاندامنتال تا ساخت پورتفولیو
  2. در این سطح شما تمام اصول اولیه را یاد میگرید.
  3. در این سطح تمرین های زیادی دارید و ویدیو های مکمل از افراد با تجربه دریافت می کنید.
  4. در پایان این سطح شما یک سایت شخصی (پورتفولیو) با نمونه کار های مناسب بر روی اینترنت خواهید داشت و کار با ابزار های اولیه را یاد گرفته اید.
  5. در این سطح می توانید به صورت فریلنسری یا در شرکت های ایرانی مشغول به کار شوید.
  6. سطح شما جونیور خواهد بود.
  7. سطح دوم : دیزان با استاندارد جهانی
  8. در این سطح شما ابزار های پیشرفته دیزان را برای اولین بار در ایران یاد میگرید.
  9. نحوه فعالیت در مارکت های بین المللی را یاد میگرید.
  10. روش های توسعه فردی و برند سازی شخصی به عنوان دیزانر را یاد خواهید گرفت.
  11. مدام مسئله حل خواهید کرد و نمونه کار های زیادی خواهید داشت.
  12. برای همکاری با شرکت های بزرگ و شبکه سازی آمادگی پیدا می کنید.
  13. سطح سوم : شروع یک رویا!
  14. در این سطح شما وارد بازار بین الملل خواهید شد یا در شرکت های بزرک مشغول می شوید.
  15. مهارت های نرم و فنی بیشتری می آموزید.
  16. با جدید ترین مقالات حوزه دیزاین و رفتار آشنا می شوید و یاد میگیرید چطور خودتان را به روز نگه دارید.
  17. به جایگاه واقعی خودتان خواهید رسید.

دریافت بخش های اول تا چهارم دوره که منتشر شده است با 30% تخفیف ویژه 

به جمع 1028دانشجوی خوشحال دوره بپیوندید!

مشاهده ویدیو های رایگان در آپارات

قراره براتون هم تجربه های شیرین خلق کنیم، هم یادبگیریم چطور برای بقیه تجربه خلق کنیم! منتظر نظرات شما هستم

حسین اصلانی

حسین اصلانی

حسین اصلانی؛ رئیس سابق هیئت مدیره آرپینا
مدیرمحصول؛ پژوهشگر؛ مترجم و سخنران

نظر (۳۴)

wave
  • شیمیایی نمونه

    شیمیایی نمونه

    ۱۴ فروردين ۹۹، ۱۸:۴۶

    عالی

  • شیمیایی نمونه

    حسین اصلانی

    ۱۵ فروردين ۹۹، ۰۱:۰۳

    سپاس از لطف شما

  • رها

    رها

    ۵ خرداد ۹۸، ۱۸:۲۸

    سلام جناب اصلانی. ممنون از آموزش های خیلی خوبتون.
    من همراه با همسرم دارم به استرالیا مهاجرت میکنیم و میخواستم در زمینه طراح تجربه کاربری شغلی به دست بیارم. اینجا یک سری آموزش اینترنتی دیدم از جمله آموزش های شما و سایر سایتها.رشتم نرم افزار بوده در دانشگاه . دو سال خورده سابقه کار دارم (پشتیبان و مدیر سایت) میخواستم ببینم شما درباره بازار کار اونجا اطلاعی دارید؟ و آیا آموزش انگلیسی جامعی در اینترنت هست که عملی باشه و یه رزومه خوب بتونم درست کنم؟
    من چون در این زمینه سابقه کاری ندارم کاری پیدا نمیکنم . لطفا راهنماییم کنید. من در اصفهان زندگی میکنم. 

  • رها

    حسین اصلانی

    ۵ خرداد ۹۸، ۱۸:۳۳

    سلام 

     امیدورام روز خوبی را شروع کرده باشید! 
    و سپاس از شما 

    خب سوال اول شما 
     میخواستم ببینم شما درباره بازار کار اونجا اطلاعی دارید؟ (استرالیا )
     * در رابطه با این مسئله ضمن پاسخ فنی خوشحال می شوم به این نکته اشاره کنم که فرصت های شغلی بسیاری در کشور ما وجود دارد. البته قبول دارم که صید کردن آنها آنچنان هم ساده نیست. بنده تجربه فعالیت در استرالیا را ندارم اما تا آنجایی که مطالعات نشان می دهد در دیگر کشور ها تا آنجا که به مهارت های فنی شما اهمیت بدهند به نحوه نگاه کردن شما به موضوعات توجه می کنند. اینکه مسائل را چطور حل می کنید! و برای یادگیری این مسئله کتاب های زیادی منتشر شده است. بهتر است در رزومه خودتان از سوابق کاری یا کار هایی که می توانید انجام دهید بنویسید. این مسئله شانس شما را افزایش می دهد. 
     در سیلیکون ولی به این صورت است که پس از ارسال رزومه به 100 شرکت کمتر از 5 تا از آنها، معمولا شما را به مصاحبه حضوری دعوت می کنند. (نمی خواهم شما را نا امید یا مایوس کنم نه اصلا) بلکه قصد دارم حقایقی را عنوان کنم که با توجه به آن دست از تلاش بر ندارید.
     در مصاحبه های حضوری معمولا قبل از توجه به تخصص های فنی شما مثل (کار با ابزار ها مثل فتوشاپ، ادوب ایکس دی، اسکچ که بسیار مهم است) به نوع نگاه شما به Products و مسائل و راه حل های خلاقانه و ارزان و کاربردی شما راجع به آنها توجه می کنند و معمولا سوالاتی می پرسند که شما را از این نظر به چالش بکشد. پس تا آنجا که می توانید مطالعه کنید.

    تماشای فیلم Second Act نیز می تواند قدری مفید باشد.

     و اما پرسش دوم شما : و آیا آموزش انگلیسی جامعی در اینترنت هست که عملی باشه و یه رزومه خوب بتونم درست کنم؟ 
     * بنده به شخصه اعتقاد دارم هیچ چیز جامع نیست! پس اصلا به دنبال آن نباشید که با یک پک آموزشی یا یک کتاب یا حتی چند پک و چند کتاب انگلیسی یا هرچیز دیگری را فول شوید. معمولا دوره های حضوری بهتر جواب می دهند. اگر قواعد مکالمه را بلد هستید دایره واژگان و جملات خود را ارتقاء دهید. برای این کار کتابی را از استاد شاهی تحت عنوان (مجموعه 620 جمله ضروری مدرس سعید شاهی) پیشنهاد می کنم. که تا حدی مفید است.  پس از مهاجرت (که بنده زیاد پیشنهاد نمی کنم) و قبل از پیدا کردن شغل مدتی اقامت داشته باشید تا هم زبان شما و هم فرهنگ بومی آن منطقه را بهتر بشناسید. 
     و اما پاسخی به سوالی که مطرح نشد: من چون در این زمینه سابقه کاری ندارم کاری پیدا نمیکنم. 
    * تا حالا به این فکر کرده ایید که شاید بهتر باشد مدل جست جو کردن خودتان را تغییر بدهید؟ 
     معمولا شرکت ها نمی دانند دنبال چه چیزی هستند، آگهی می کنند به یک طراح سایت نیازمندیم اما مشکل آنها فروش و بازاریابی است نه یک سایت بد! پس بهتر آن است که استارتاپ ها را آنالیز کنید و به همراه رزومه کاری که می توانید در راستای عالی شدن آنها انجام دهید را هم ارسال کنید. مطمئن باشید خیلی زود جواب میگیرید. 

     برای شما آرزوی موفقیت دارم. 
    خوشحال می شوم اگر مباحث گنگ هستند شفاف تر توضیح دهم. 
     حسین!

  • کاوس دیوان

    کاوس دیوان

    ۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۰۵:۳۰

    میشه کد قالبتونو به اشتراک بذارید؟ واقعا فوق العاده‌س :)

  • پریسا نامجو

    پریسا نامجو

    ۳۰ فروردين ۹۸، ۱۳:۰۰

    خیلی قالب زیبایی دارین تبریک

  • بازگشت به رابطه

    بازگشت به رابطه

    ۸ اسفند ۹۷، ۱۱:۰۸

    ممنون از وبلاگ خوبتون

  • سوالات رایگان پیام نور

    سوالات رایگان پیام نور

    ۱۵ بهمن ۹۷، ۱۷:۱۱

    عادت کنید که به دیگران کمک کنید، خواهید دید که نمی توانید از این کار دست بکشید.

  • هادی اسماعیلی فضل

    هادی اسماعیلی فضل

    ۲۷ دی ۹۷، ۱۳:۰۸

    سلام وب خوبی دارین. تک بیت همراه با عکس نوشته خواستین در خدمتیم.
    از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
    هنوز پیرهنم را نشسته می پوشم

    تا صبح گریه می کنم  غنچه می دهند
    گل های ریز صورتی روی بالشم

    مثل سردرد پس از طی شدن مستی ها
    خسته ام مثل تمام دهه ی شصتی ها

  • شیما حسنی

    شیما حسنی

    ۲۶ دی ۹۷، ۱۰:۰۱

    تحلیل قشنگ، فنی و جامعی بود. مرسی

  • سانا پرداز نارین

    سانا پرداز نارین

    ۲۴ دی ۹۷، ۲۱:۱۷

    ممنون ازت بابت زحماتی که میکشی.انشاالله همیشه موفق باشی

  • آشپز مهربون kind cooking

    آشپز مهربون kind cooking

    ۱۹ دی ۹۷، ۰۱:۲۴

    جالب ناک بود مرسی از وبلاگ خوبتون 

  • گرافیک مستر

    گرافیک مستر

    ۶ دی ۹۷، ۱۹:۴۴

    بسیار عالی ، واقعا مطلب مفیدی بود استاد اصلانی

  • driedonion

    driedonion

    ۲ دی ۹۷، ۱۴:۳۷

    عالیه

  • driedonion

    driedonion

    ۱ دی ۹۷، ۱۲:۰۸

    جالب بود

  • نگار جهانشاهی

    نگار جهانشاهی

    ۹ آذر ۹۷، ۱۵:۱۵

    خیلی خوب و جالب مخصوصا رابطه ها کاربری

  • sana

    sana

    ۲۳ مهر ۹۷، ۱۲:۳۴

    عالی بود
    لطفا از سایت ما هم دیدن نمایید.شیک بار

  • کولد میکر

    کولد میکر

    ۱۰ مهر ۹۷، ۱۴:۴۱

    جالب انگیز بوود

  • هیتر

    هیتر

    ۶ شهریور ۹۷، ۱۳:۲۶

    عالی بود مطلبتون

  • هیتر

    حسین اصلانی

    ۶ شهریور ۹۷، ۱۷:۴۱

    نظر لطف شماست؛

  • ناصر رسولی

    ناصر رسولی

    ۶ شهریور ۹۷، ۱۳:۲۴

    تحلیلی جالبی بود مرسی واقعاً

  • مهندس رضا عباسی

    مهندس رضا عباسی

    ۱۱ تیر ۹۷، ۰۹:۰۵

    سلام

    من عاشق کامپیوتر بودم ولی زمان ما نه کسی می دونست اندروید چیه یا ای او اس و یو ای و یو ایکس و این مفاهیم و به همین خاطر گفتن اینده نداره و نرو

  • علی زیرایی

    علی زیرایی

    ۲۹ ارديبهشت ۹۷، ۱۲:۴۵

    زیبا بود تبریک میگم نوشته های زیبایی دارین

  • احمدی

    احمدی

    ۲۹ فروردين ۹۷، ۰۳:۱۴

    وبلاگ خوبی دارید،  موفق باشید 

  • مصطفی رحمانی

    مصطفی رحمانی

    ۲۴ اسفند ۹۶، ۲۰:۵۳

    مطلب بسیار خوبی داشتید به وبلاگ من هم سربزنید

  • گرافیست ارشد

    گرافیست ارشد

    ۲۱ دی ۹۶، ۱۸:۲۷

    آهان ممنون ...
    دوست داشتید وبلاگ ما رو هم دنبال کنید استاد .
    سپاس .

  • گرافیست ارشد

    گرافیست ارشد

    ۲۱ دی ۹۶، ۱۷:۰۴

    به به
    بسیار عالی استاد اصلانی ...
    اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم ، ولی مثل این که اینجا خبر های خوبی هست ...
    حالا قیمت این دوره چند هست ؟

  • گرافیست ارشد

    حسین اصلانی

    ۲۱ دی ۹۶، ۱۷:۲۸

    سلام و عرض ادب
    وقت بخیر
    منتشر کننده دوره آکادمی دانشجویار است... ایشان بر روی دوره قیمت گذاری می کنند.
    http://www.daneshjooyar.com/category/%d8%b1%d8%b4%d8%aa%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%85%d9%be%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%b1/%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b3%db%8c-%d9%88%d8%a8/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d9%88%d8%a8/ui-%d9%88-ux/

    وبلاگ شما را هم دیدم؛ امیدوارم موفق باشید

  • فرزاد زنگنه

    فرزاد زنگنه

    ۲۱ دی ۹۶، ۱۲:۱۲

    عالی بود لطفا در وبلاگ من نظر بگذارید

  • αѕмα мσнαммα∂ι

    αѕмα мσнαммα∂ι

    ۲۶ آذر ۹۶، ۲۰:۳۵

    سلام دوست عزیز وب خوبی داری اگه میشه وب منم دنبال کن

  • امیر  +

    امیر +

    ۲۵ آذر ۹۶، ۱۵:۰۹

    علاقه ای به کوزه گری ندارم ولی خب حتما خیلی زحمت کشیدین !! خسته نباشین

  • آلاء ...

    آلاء ...

    ۲۵ آبان ۹۶، ۱۶:۰۷

    سلام یه سوالی دارم

    من تازه وبلاگ ساختم یکم گیجم!!!
    اگه بخوام تو وبلاگم دنبال کردن اعضارو فعال کنم چه کنم؟!
    چطور بنر وبلاگ و دنبال کن و فعال کنم

  • آلاء ...

    آلاء ...

    ۲۵ آبان ۹۶، ۱۰:۵۹

    موفق باشید

  • سعید شکری

    سعید شکری

    ۱۵ آبان ۹۶، ۱۸:۴۷

    سلام وبلاگ خیلی زیبایی داری لطفا به سایت منم سر بزن کار طراحی لوگو و اسم نوشته میکنم هر سفارشی دارید در خدمتم البته رایگان

  • سعید شکری

    سعید شکری

    ۱۴ آبان ۹۶، ۱۷:۰۲

    لایک داری واقعا، من سایت طراحی اسم و لوگو دارم یه سر به سایتم بزن و هر سفارشی داری بده

  • دلنوشته های یک اردیبهشتی

    دلنوشته های یک اردیبهشتی

    ۹ مهر ۹۶، ۰۹:۲۲

    وبلاگ خوبی داری...
    دنبالش ید ما را هم دنبال کن...

  • زمر 53

    زمر 53

    ۸ مهر ۹۶، ۰۶:۰۰

    چقدر خوب

    موفق باشی

  • امتداد

    امتداد

    ۲۵ شهریور ۹۶، ۲۲:۲۴

    بسیار عالی و قابل فهم .....😍



    تشکر از وقتی که گذاشتین 

  • امتداد

    حسین اصلانی

    ۲۵ شهریور ۹۶، ۲۳:۲۵

    امیدوارم مفید بوده باشه

ارسال نظر

wave
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

ESC را فشار دهید تا بسته شود